2015. február 1., vasárnap

F1 2015. évi autóbemutatók 2. rész

Egyelőre utolsóként - hiszen a Caterham csapatáról továbbra sincsenek megbízható hírek - a mai jerezi teszten végre a Red Bull is bemutatta idei autóját.

Talán jobban nem is szimbolizálhatták volna egy korszak végét: a Vettel-éra lezárult, így új időszámítás kezdődött a csapat életében, amit a kocsi külső megjelenésében is igyekeztek kifejezésre juttatni.

Valakinek tetszik ez az új "terepminta", valakinek nem...nekem például igen!

Hogy rossz előjel vagy sem, nem tudni, de ma éppen a Ferrari -t terelgető ex-Red Bull pilóta Vettel volt a leggyorsabb. De mint tudjuk, ezekből az eredményekből még nem vonhatunk le messzemenő következtetéseket.

Mögé Marcus Ericsson jött fel a Sauber -rel, és maradt is ott egészen a nap végéig. Rosberget majdnem 0,5 másodperccel verték, de a Mercedes 157 kört tett meg, vagyis elképesztően sokat. Kétszer annyit, mint a második legtöbbet futó Ericsson és Bottas, a Williams pilótája.

A McLaren-Honda még nagyon akadozik. Alonso hátránya 18 másodperc (!), vagyis gyors kört még nem sikerült futnia az Forma-1 -be 6 év után visszatérő japán motorszállítónak. Egész nap összesen hatszor fordult a spanyol, ebből egy volt gyorskörös próbálkozás, pocsék eredménnyel. Majd meglátjuk, mennyire járt jól Fernando a csapatváltással.

Volt két piros zászló is vasárnap: Ericsson még délelőtt pördült meg, a teszt vége felé pedig az újonc Carlos Sainz Jr. Toro Rosso -ja parkolt le a pályán.

Ugyancsak rossz előjel, hogy a Renault másik autójával, a Red Bull F1 -el is gondok voltak. Ricciardo gépének motorja korán elfüstölt, majd akkumulátorproblémák miatt hagyott ki sok időt. Majd a hátsó fékek hevültek túl a hiba miatt, emiatt nem küldhették pályára a kocsit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése