Egyelőre utolsóként - hiszen a Caterham csapatáról továbbra sincsenek megbízható hírek - a mai jerezi teszten végre a Red Bull is bemutatta idei autóját.
Talán jobban nem is szimbolizálhatták volna egy korszak végét: a Vettel-éra lezárult, így új időszámítás kezdődött a csapat életében, amit a kocsi külső megjelenésében is igyekeztek kifejezésre juttatni.
Valakinek tetszik ez az új "terepminta", valakinek nem...nekem például igen!
Hogy rossz előjel vagy sem, nem tudni, de ma éppen a Ferrari -t terelgető ex-Red Bull pilóta Vettel volt a leggyorsabb. De mint tudjuk, ezekből az eredményekből még nem vonhatunk le messzemenő következtetéseket.
Mögé Marcus Ericsson jött fel a Sauber -rel, és maradt is ott egészen a
nap végéig. Rosberget majdnem 0,5 másodperccel verték, de a Mercedes 157
kört tett meg, vagyis elképesztően sokat. Kétszer annyit, mint a második legtöbbet futó Ericsson és Bottas, a Williams pilótája.
A McLaren-Honda még nagyon akadozik. Alonso hátránya 18 másodperc (!), vagyis gyors kört még nem sikerült futnia
az Forma-1 -be 6 év után visszatérő japán motorszállítónak. Egész nap összesen
hatszor fordult a spanyol, ebből egy volt gyorskörös próbálkozás, pocsék
eredménnyel. Majd meglátjuk, mennyire járt jól Fernando a csapatváltással.
Volt két piros zászló is vasárnap: Ericsson még
délelőtt pördült meg, a teszt vége felé pedig az újonc Carlos Sainz Jr. Toro
Rosso -ja parkolt le a pályán.
Ugyancsak rossz előjel, hogy a Renault
másik autójával, a Red Bull F1 -el is gondok voltak. Ricciardo
gépének motorja korán elfüstölt, majd akkumulátorproblémák miatt hagyott
ki sok időt. Majd a hátsó fékek hevültek túl a hiba miatt, emiatt nem
küldhették pályára a kocsit.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése